HR2U Nordic Interim HR HR Projekt Coaching Lönekonsult Nyheter

Interim-HR

Interim HR

Interim HR innebär att våra HR-Konsulter hjälper dig att säkerställa att du har rätt kompetens när någon av dina medarbetare går på föräldraledighet, eller när du råkar ut för arbetstoppar, sjukskrivningar, eller kanske står i begrepp att rekrytera eller omorganisera.

 

Vi löser ett temporärt behov hos dig genom erbjuda dig en HR Direktör, HR Chef, HR Manager, HR Business Partner eller HR specialist.

 

Våra uppdrag kan vara på del- eller heltid, kortare eller längre tidsperioder - vårt upplägg baseras på dina önskemål och ditt behov.

 

Vi jobbar affärsinriktat och operativt vilket framgångsrikt har visat sig vara en bra modell.

 

IT-branschen är vi väl förtrogna med och här finns vår spetskompetens inom HR-området.

 

 Därför skall du anlita HR2U

  • Den kompetens och erfarenhet som en HR konsult hos oss besitter innebär att vi snabbt kommer igång med det operativa arbetet eller att utveckla en HR strategi hos dig som kund.
  • Förändringar sker hela tiden i vår omvärld och vi är vana att jobba med det som påverkar human kapitalet i olika verksamheter.
  • Vi finns när du behöver oss, det är bara att ringa eller skicka e-mail.
  • För oss är kvalitet en ledstjärna och inget som vi vill tumma på, vi är proffs på det vi gör.